SLEVA pro registrované. Doprava ZDARMA od 1 500 Kč! Dárek k objednávce od 1 000 Kč!

Reklamace

Jak postupovat při reklamaci zboží

Zboží, které vám dorazilo, je poškozené či nefunguje? Nezoufejte - spolu to vyřešíme.

Prosíme o uplatnění reklamace neprodleně po té, co závadu zjistíte. Zboží nám zašlete zpět řádně zabalené poštou na adresu: Martin Zukal, Hnězdenská 767/4, 181 00 Praha 8 spolu s kopií dokladu o zaplacení (faktury), která slouží rovněž jako záruční list.

Nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Reklamace bude odeslána k posouzení výrobci zboží, případně jeho zástupci, který poskytne své vyjádření co nejdříve. Reklamace bude vyřízena v zákonem stanovené lhůtě maximálně 30 dnů. Náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží prodejci ecigarety-zumi.cz hradí zákazník. V případě zaslání opraveného či vyměněného zboží zpět hradí přepravní náklady prodejce ecigarety-zumi.cz.

Než nám budete posílat zboží zpět, je nutné vyplnit kontaktní FORMULÁŘ níže - do pole Zpráva prosíme vložte následující text doplněný o informace o zboží, jež chcete reklamovat. Nezapomeňte zvolit, zda žádáte o výměnu, opravu zboží či vrácení peněz.

Reklamuji produkt ............. objednaný dne .............. (č. objednávky: ................) z důvodu .................................................. .

Žádám o: VÝMĚNU / OPRAVU / VRÁCENÍ PENĚZ NA ÚČET (číslo účtu: ........................................)

 

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:

 

Pokud byste si s něčím nevěděli rady, jsme připraveni vám pomoci. Zavolejte nám na tel: +420 721 335 333.

 

Vaše spokojenost je naší prioritou!

 

garance

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení