SLEVA pro registrované. Doprava ZDARMA od 1 500 Kč!

Reklamace

Jak postupovat při reklamaci zboží

Zboží, které vám dorazilo, je poškozené či nefunguje? Nezoufejte - spolu to vyřešíme.

Prosíme o uplatnění reklamace neprodleně po té, co závadu zjistíte. Zboží nám zašlete zpět řádně zabalené poštou na adresu: Martin Zukal, Hnězdenská 767/4, 181 00 Praha 8 spolu s kopií dokladu o zaplacení (faktury), která slouží rovněž jako záruční list.

Nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Reklamace bude odeslána k posouzení výrobci zboží, případně jeho zástupci, který poskytne své vyjádření co nejdříve. Reklamace bude vyřízena v zákonem stanovené lhůtě maximálně 30 dnů. Náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží prodejci ecigarety-zumi.cz hradí zákazník. V případě zaslání opraveného či vyměněného zboží zpět hradí přepravní náklady prodejce ecigarety-zumi.cz.

Než nám budete posílat zboží zpět, je nutné vyplnit kontaktní FORMULÁŘ níže - do pole Zpráva prosíme vložte následující text doplněný o informace o zboží, jež chcete reklamovat. Nezapomeňte zvolit, zda žádáte o výměnu, opravu zboží či vrácení peněz.

Reklamuji produkt ............. objednaný dne .............. (č. objednávky: ................) z důvodu .................................................. .

Žádám o: VÝMĚNU / OPRAVU / VRÁCENÍ PENĚZ NA ÚČET (číslo účtu: ........................................)

 

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:

 

Pokud byste si s něčím nevěděli rady, jsme připraveni vám pomoci. Zavolejte nám na tel: +420 721 335 333.

 

Vaše spokojenost je naší prioritou!

 

garance